Az Amazon és a Meta célja, hogy megszüntesse a meleg közösséget - PestiSrácok.

Az Amazon és a Meta célja, hogy megszüntesse a melegek létezését Kertész Dávid 2025. június 10.

A Pride-ot nem támogató álláspont egyértelműen a homofóbia jeleként értelmezhető, ezért fontos, hogy kiálljunk az LMBTQ-közösségek mellett. Az Amazon és a Meta legújabb döntése, mely szerint nem fogják támogatni az amszterdami Pride fesztivált, aggasztó jele annak, hogy a fasiszta módszerek visszatérhetnek. Ez a lépés a tolerancia és a sokszínűség ellen irányul, és meg kell fontolnunk, milyen következményekkel járhat ez a közösségek számára. Az ilyen intézkedések a legrosszabb időszakokat idézik fel, amikor az emberek jogait és méltóságát lábbal tiporták.

Az Amazon és a Facebook anyavállalata, a Meta nem támogatja tovább az amszterdami Pride fesztivált - számolt be kedden a Dutchnews hírportál a cégek és a szervezők közlését idézve. Az Amazon hollandiai szóvivője a portálnak nyilatkozva azt mondta, hogy a technológiai óriásvállalat "úgy döntött, más marketingtevékenységekre összpontosít".

Mi most tulajdonképpen csak egy kávét kérünk. Egyrészt, mert a techcégek végre bevallották, hogy a Pride támogatása pusztán marketing, másrészt mert egy füst alatt beismerték, hogy ez a marketing veszteséges. Valahogy felidéződik bennünk, hogy ugyanígy történt anno (anno? alig két hónapja) a Boing esetében, mikor rájöttek arra, hogy mérnököket alkalmazni kevésbé balesetveszélyes, mint színes bőrű, transznemű törpéket.

Nem kell megijedni, hiszen a Meta és az Amazon továbbra is jelen lesz a Pride-on, és egy hatalmas, szivárványos zászlót lobogtató hajót is visznek magukkal. Viszont a meleg felvonulásra szánt pénzüket már nem áldozzák rá. Ennek az az oka, hogy rájöttek: a rendezvény nem hoz számukra profitot, sőt, inkább veszteséget termel. Így a minimális jóakaratot próbálják megőrizni, de a kötelező részvétel helyett inkább a pragmatikus megoldásokat választják. Lassan, de biztosan felfogták, hogy a dolgozóik erőltetett részvétele, mint ahogy annak idején a gyári munkásokét a majálisokon, nem növeli a bevételeiket, és nem teszi népszerűbbé a Pride-ot. Ellenben néhány milliót és értékes munkaórákat veszítenek el.

Kérlek, feketén, cukor hozzáadása nélkül szolgáljátok fel!

Kép: PS;

Facebook hozzászólás

Kapcsolódó témákAmazonMetaPridetechóriásokVezető

Related posts