Loeb diadalmasan a leggyorsabbként zárta a napot, míg Al-Attiyah váratlan nehézségekkel szembesült Marokkóban.

Sébastien Loeb nyerte az autósok között az első szakaszt a Marokkó Rallyn, ahol Nasser Al-Attiyah bajba került, míg riválisai egyaránt az élmezőnyben értek célba.

A Marokkó Rally 298 km-es első szakaszán Sébastien Loeb kiemelkedett a mezőnyből, és ő lett a leggyorsabb autós. A Dacia francia ikonja 27 másodperccel teljesítette jobban a távot, mint a Ford színeiben versenyző Mattias Ekström. A világbajnokság harmadik helyezettje, Lucas Moraes, 29 másodperces lemaradással zárta a szakaszt, így ő a harmadik helyen végzett.

Bajba került és összesen 12 percet vesztett a vb-éllovas Nasser Al-Attiyah, akinek Daciáját kellett javítania a szakaszon. A háromszoros világbajnok katari a verseny prológján még a leggyorsabb tudott lenni.

A világbajnokság második helyezettje, Henk Lategan, hétfőn az ötödik legjobb idővel érkezett a célba.

A világbajnoki címmel büszkélkedő Sanders bizonyult a leggyorsabb motorosnak, míg Benavides sajnos balesetet szenvedett Marokkóban.

A világbajnokság első szakaszának eredményei szerint Lategan és Moraes egyre inkább megközelítették Nasser Al-Attiyah-t, izgalmas versenyt ígérve a folytatásra.

Marokkó Rally, az első szakasz eredményei (Autósok) A Marokkó Rally izgalmai már az első szakasz után elkezdődtek, ahol a versenyzők nemcsak a sebességükkel, hanem a navigációs tudásukkal is próbára tették magukat. A terep kihívásai és a változékony időjárási viszonyok különösen nehézzé tették a versenyt. Az élen álló autósok között hatalmas a verseny, hiszen mindenki a legjobbat akarja kihozni magából. A gyorsaság és a precíz navigáció kulcsszerepet játszott, és a legjobbak már most megmutatták, hogy készen állnak a kihívásokra. A következő szakasz izgalmaival már most érdemes számolni, hiszen a résztvevők mindent meg fognak tenni, hogy a dobogós helyezésekért küzdjenek. A verseny folytatása ígéretesnek tűnik, és a közönség izgatottan várja, hogy ki állhat majd a legmagasabb fokozaton a végén.

Sébastien Loeb és Édouard Boulanger (FRA) a Dacia Sandrider volánjánál ülve 2 óra 49 perc 43 másodperc alatt teljesítette a kihívást.

Mattias Ekström és Emil Bergkvist (SWE) a Ford Raptor T1+ volánjánál, 27 másodperces lemaradással.

3 #202 Lucas Moraes - Armand Moleon (BRA - ESP) Toyota GR DKR Hilux EVO +0:29

Nani Roma és Álex Haro (ESP) a Ford Raptor T1+ volánjánál, a 4. helyen, +0:44-es idővel zárták a szakaszt.

Henk Lategan és Brett Cummings (Dél-Afrika) a Toyota GR DKR Hilux EVO volánjánál, +1:16 időtartammal a verseny során.

Carlos Sainz sr és Lucas Cruz (ESP) a Ford Raptor T1+ volánjánál, +1:55-ös idővel zárták a versenyt.

Micha Goczal és Diego Ortega párosa, akik a Toyota Hilux IMT Evo volánjánál ülnek, 2:40 perces időt értek el a #218-as rajtszámmal.

8 #206 Saood Variawa - Francois Cazalet (RSA - FRA) Toyota Hilux IMT Evo +3:07

9. helyezett: Joao Ferreira és Filipe Palmeiro (PORTUGÁLIA) - Toyota Hilux IMT Evo, időeredmény: +3:48.

10 #208 Mathieu Serradori - Loic Minaudier (FRA) Century CR7 +4:51

20. helyezett: Nasser Al-Attiyah és Fabian Lurquin (QAT - FRA) – Dacia Sandrider, időeredmény: +12:40.

Related posts