A Diverzum idén szeretné megduplázni a forgalmát.

A diákok számára kialakított vásárlási kedvezmények közvetítésére 2022-ben létrejött Diverzum Europe Kft. idén arra számít, hogy forgalmát legalább megduplázza, így a bevétele akár a tízmilliárd forintot is elérheti - áll a cég csütörtöki közleményében az MTI-nek.
A nyugati országokban elterjedt bevált gyakorlatok alapján létrehozott innovatív online platformjuk segítségével a diákok olyan neves márkák, mint a Spar, a Nike, a Starbucks vagy a fizz.hu kedvezményeit vehetik igénybe. A csatlakozás feltétele, hogy a felhasználók rendelkezzenek diákigazolvánnyal. Jelenleg már 280 ezer aktív felhasználó élvezi a lehetőségeket, amelyeket ez a különleges ajánlat kínál.
A cég 18 embernek ad munkát, közülük nyolcat foglalkoztatnak teljes munkaidőben. Tavaly, a második teljes üzleti évükben az előzetes adatok alapján már 4,2 milliárd forintos átmenő forgalmuk volt, amelyből 162 millió forint árbevétel és 70 millió forint adózás utáni nyereség származott. 2025-re a nyereség és forgalom legalább duplájára számítanak.
Megalakulásuk óta 89 millió forintnyi külső tőkét sikerült bevonniuk, amelyért a kockázati befektetők részesedést kaptak a vállalatban - áll a közleményben.
A számítások szerint a platformjukat használó diákok tavaly összesen 1 milliárd forint kedvezményt kaptak, és várakozásaik szerint idén ez az összeg 2-2,5 milliárd forintra nőhet. Egy regisztrált felhasználó átlagosan másfél millió forintot költ évente. Felméréseik alapján a legnépszerűbb költési kategóriák közé tartozik a bevásárlás, a táplálékkiegészítők és a közlekedés.