Superman az utakon: az igazság védelmezője négy keréken! Amikor a városban a bajok leselkednek, nem csupán a levegőben repül, hanem most már autóval is száguld, hogy megmentse a napot. Az acélos hős, aki a szupererőivel és bátorságával mindig ott van, hog

A vadonatúj Shelby GT350 hamarosan utcai és majdnem-verseny változatban is elérhetővé válik. Ez az autó a Mustang GTD teljesítményét hozza el, mindezt azonban a megszokott extrém látvány nélkül.

Supermannek csupán annyira van szüksége, hogy felcsapjon egy szemüveget, és máris titokban maradhat a világ előtt, rejtve emberfeletti képességeit. Hasonlóképpen, a híres Carroll Shelby által megálmodott Shelby American legújabb csodája, a GT350, első pillantásra nem árulja el, milyen félelmetes erő lakozik a viszonylag visszafogott vonalak mögött.

A 350 GT alapváltozata egy lenyűgöző 480 lóerős teljesítményt kínál az ötliteres V8-as motor révén. Ezt a teljesítményt egy továbbfejlesztett futómű, egyedi hangzású kipufogórendszer, optimalizált aerodinamikai megoldások és egyéb innovatív módosítások segítik, hogy minden egyes kilométer élvezetes és izgalmas élménnyé váljon.

Külön megrendelésre teljesítménynövelő kúrára küldik az autót, mielőtt átadnák az ügyfélnek; ennek során kompresszort szerelnek a blokkra, ami - a szükséges járulékos módosításokkal együtt - 810 lóerőre emeli a csúcsteljesítményt. Ez egészen közel jár a gyári Mustang GTD 815 lóerejéhez (ne feledjük, hogy Amerikában más sztenderd szerint mérik a teljesítményt, ami ott 810 lóerő, az nálunk 821.

Ez az utcai változat mind automata, mind kézi sebességváltóval elérhető, de van egy különleges GT350E kivitel is, amelyet egy jövőbeli versenyautó alapjául terveztek. A legjelentősebb eltérés, hogy a motor teljesítményét több mint 830 lóerőre (Európában pedig 842 lóerő fölé) növelték, és érdekes módon az automata váltó nem szerepel az opciók között.

A GT350R nem csupán lenyűgöző teljesítményével hívja fel magára a figyelmet: belső terét egyedülálló szénszálas kompozitok díszítik, amelyek a könnyedség és a tartósság tökéletes kombinációját biztosítják. Opcióként választható versenyülések és -övek is elérhetők, amelyek a sportos vezetési élményt tovább fokozzák. Az autó bukókerettel van ellátva, és a Trans Am széria szigorú előírásainak megfelelő aerodinamikai csomaggal büszkélkedhet. Ráadásul a felfüggesztés és a fékrendszer minden irányban állítható, versenyspecifikációjú, így maximális kontrollt és teljesítményt nyújt a pályán.

A kompresszoros GT350 induló ára egy híján 110 ezer dollár, azaz szűk 43 millió forint (ebben a kiindulási alapként szolgáló mezei Ford Mustang GT is benne van, a GT350R árát még nem határozták meg.

Related posts